۱۳۸۷ شهریور ۳۰, شنبه

اس ام اس سر کاری

گرد و خاك تنهایی دلم را با جاذبه نگاهت زدودی،خانه قلبم را از غم پاك كردی،حالا كه زحمت می كشی، یه دستمال هم روی میز بكش
اين اس ام اسو تا حالا واسه هيچكس نفرستادم.......پس واسه تو هم نميفرستم
شب به یاد تو از خواب بیدار می شم، به در و دیوار می خورم، و با هزار دردسر به تو می رسم ...ای دستشویی ...
تو بهترين، زيباترين، مهربون ترين، خوش تيپ ترين، دوست داشتني ترين، ماه ترين ، جيگرترين دوستي که داري : منم !
: تو بهترین، زیباترین، مهربون ترین، خوش تیپ ترین، دوست داشتنی ترین، با شخصیت ترین دوستی که داری: منم

دنیا دیگه مثله تو نداره.....نداره نمیتونه بیاره ، میدونی چرا؟ چون نسل دایناسور ها منقرض شده .

قزوينيا به حروف الفبا اعتراض كردن كه چرا به ن ميگن نون ولي به ك نميگن *ون

اس ام اس سر کاری

از قزوينيه ميپرسن چرا هميشه دنبال توپ ميدوي ؟ميگه به خاطر داشته باشید به دنبال هر توپی کودکی نیز می دود
اس ام اس سر کاری

امام جمعه قزوين :من ورزش نميکنم ولي ورزشکاران را چرا؟
اس ام اس سر کاری
مي دوني چرا تشک رو قبل از دوختن حسابي با چوب مي زنن؟چون بعدا هرچي ديد صداش در نياد
اس ام اس سر کاری
_: يه فيلسوف مشهور ترك مي گه :زندگي مربعي است که سه ضلع دارد : عشق و محبت
اس ام اس سر کاری
: بي تو نمي تونم توي خونه بشينم . وقتي بيرونم فقط به فکر اينم که زود بيام و وجودتو از نزديک حس کنم . با تو من خيلي راحتم ...ای شلوار کردی ام.
اس ام اس سر کاری
: خرسها با يه ظرف عسل خر ميشن... اسبها با چند حبه قند... طوطي با تخمه... سگ با استخوان ...مرد با زن زيبا ...زنا با يكم تعريف ... راستي برات موز خريدم
اس ام اس سر کاری
: به لره ميگن اگه درخت پسته رو با درخت زيتون پيوند بزنن , چي ميده ؟ ميگه خوب معلومه : "پستون".

اس ام اس سر کاری
دختره به دوست پسرش ميگه: تو بعد از ازدواج هم منو اينقدر دوست خواهي داشت ؟؟؟ پسره ميگه : اگه شوهرت گير نده آره .
اس ام اس سر کاری
: ای که پا گذاشتی رو عشقه من ؛ ای که در را بستی به روی من ؛ درو باز کن دستم مونده لای در

اس ام اس سر کاری
پسري بودم که اسم نداشت با دختري آشنا شدم که وجود نداشت به شهري رفتيم که آدم نداشت به رستوراني رفتيم که غذا نداشت با قاشق چنگالي غذا خورديم که دسته نداشت اون غذا اصلا مزه نداشت ولي سر کار گذاشتن شما خيلي مزه داشت

اس ام اس سر کاری
انگشت شصتت رو بذار روی انگشت نشانت.. . دلم برات اینقدر شده..گلم
اس ام اس سر کاری
: از اخونده می پرسن معیار شما واسه انتخاب همسر؟ می گه صداقت فاطمه. عفاف زهرا.صبر زینب. فداکاری سمیه. اندام جنیفر لوپز

اس ام اس سر کاری
اونی که شب و روز پیش منه تویی اونی که لپامو سرخ می کنه تویی اونی که صداش تا صبح تو گوشمه تویی می کشمت پشه بد جنس

هیچ نظری موجود نیست: