۱۳۸۷ شهریور ۳۰, شنبه

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال

روزي کـه دلـم پيش دلت بود گرو <> دستان مـرا سخت فشردي کـه نرو
روزي که دلت به ديگري مايل شد <> کـفـشـان مـرا جفت نمودي که برو
تو صحراي قلبم تو تنها شتري
اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
چشمهاي درشت و زيبايت را كه به من ميدوزي و با لبهاي زيبا اواز مي خواني احساس مي كنم كه بيش از همه عاشقت هستم تو زيباترين قورباغه ي اين بركه اي
يارو از تاكسي پياده ميشه درو محكم مي بنده مي گه Pedar Sag خودتي. راننده مي گه من كه چيزي نگفتم. يارو مي گه بعدا كه مي گي
عشق با لبخند شروع می شود . با بوسه شکوفا می شود . با گریه رشد میکند. وبا 110 تمام می شود
اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
&&&&&_ &

اگه گفتی اینا چیین؟

زحمت نکش اینا خانواده اردکان،اونم تویی که تنهایی ،جوجه اردک زشت

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
یه مورچه بگیر...شلوارشو در بیار ...شرتشم در بیار...نترس در بیار...برش گردون سوراخ باسنشوببین دلم برات انقدر شده
اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
اگه از من بپرسن بهترین،زیباترین،شجاع ترین،محبوبترین،دانا ترین،عاقل ترین آدم کیه؟انگوشتمو طرف تو دراز میکنم و میگم این نمیتونه باشه
اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
مراحل ازدواج : آزمایشگاه آرایشگاه مالشگاه لایشگاه گایشگاه زایشگاه!

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
سر سفره عقد عروس بله نمی گفته، داماد یکم فکر می کنه، با صدای بلند میگه: عمو زنجیر باف
اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی، بی توآروم و قرار نداشتم گریه می کردم . . .تورو می خواستم . . .میدونستم تو نباشی نمیخوابم . . .۰
۰
۰دوستت دارم پستونک

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
اگه ديدي بچه اي كنار يك روزنامه نشسته و روزنامه زرد شده بدون كار بچه نيست تبليغ ايرانسله

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
به مجنون زد شبی لیلی اس ام اس که اخر تا به کی تاخیر و فس فس؟
اگر عقدم نخوانی سال جاری روم تهران شوم دختر فراری!

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
من سر راه تو دام عشق پهن کردم ولی تو با سرعت از کنارش گذشتی و گفتی : میگ میگ

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
بلوتوث لباتو فعال کن می خوام یه بوس واست بفرستم

اس ام اس با مزه . اس ام اس توپ . اس ام اس باحال
انواع قهوه : ۱- شيرين مثل لبات ۲ - رقيق مثل قلبت۳- تلخ مثل دوريت

هیچ نظری موجود نیست: